• ♥   Originele kado's
  • ♥   Snelle levering
  • ♥   Veilig betalen
  • ♥   Kado inpakservice
  • ♥   Vanaf €60 gratis verzending
  • ♥   Op rekening voor bedrijven mogelijk

Meestgestelde Vragen

PRODUCTEN

Hoe is de kwaliteit van de producten?

Voor alle producten worden hoogwaardige materialen gebruikt welke voldoen aan alle EU-normen. Dit geldt zowel voor het textiel, borduurgaren, polymeer servies en het keramiek. Voor verzending wordt alles nog eens extra gecontroleerd op fouten. Hou er wel rekening mee dat de producten handgemaakt zijn en hierdoor wat kunnen afwijken van een getoonde foto.

Wat is het voordeel van naam of afbeelding laten borduren boven bedrukken?

Een geborduurde naam of applicatie op een product naar keuze geeft een chiquer resultaat. De kleuren blijven mooi ook na vele malen wassen. Vanzelfsprekend is dit niet mogelijk op servies, of de spaarpotjes. Deze worden bedrukt door middel van sublimatie. Sublimatie heeft als voordeel dat de afbeelding niet bovenop het product komt te liggen maar als het ware geïntegreerd wordt in het product. Hierdoor zal het lang mooi blijven.

Moet ik perse een product uit de winkel kopen of kan ik ook iets van mijzelf laten borduren?

Ja, het is ook mogelijk om zelf uw product aan te leveren om te laten borduren. In dit geval rekenen we alleen de kosten voor het borduursel. De kosten varieren tussen de 5 en de 7.50 euro afhankelijk van de grootte.

Is het kinderservies met naam geschikt voor dagelijks gebruik?

Uw servies is van polymeer. Dit is een soort mepal. Het voordeel hiervan is dat het praktisch onbreekbaar is en geschikt voor dagelijks gebruik en de vaatwasser. 

Er zitten wat kleine oneffenheden op mijn product, wat nu?

Alle producten worden met de hand gemaakt waardoor ze ook allemaal wat van elkaar zullen verschillen. Met name bij de producten die d.m.v. sublimatie bedrukt zijn zoals serviezen, spaarpotjes en klokken kan er hier een daar wel eens een kleine oneffenheid ontstaan wat door de manier van bedrukken niet altijd te voorkomen is.

Hoe personaliseer ik mijn serviesje?

In de shop krijgt u de keuze uit:
- verschillende afbeeldingen
- eigen tekst invoer
- lettertypes
- tekst kleur
- verschillende bord of mok randen.

U kunt ook uw eigen afbeelding naar ons toesturen. ( zie hoe verstuur ik mijn afbeelding) Wij zorgen er voor dat deze mooi op het servies of spaarpotje komt.

VERZENDEN/RETOURNEREN

Wat zijn de verzendkosten?

Bij MijnKadokraam betaalt u een laag tarief verzendkosten als dat mogelijk is.  Mijn kadokraam rekent de volgende kosten voor verzending van de pakketten;
- Brievenbuspost : 3,95 euro verzendkosten 
- Pakketpost : 6,75 euro verzendkosten
- Naar Belgie of Duitsland 12,50 euro
- Bestellingen boven de 60 euro worden altijd gratis verzonden binnen Nederland !!!

Binnen hoeveel dagen ontvang ik mijn bestelling?

U order wordt standaard binnen 2 tot 5 werkdagen verzonden. Heeft u meer haast dan hebt u de mogelijkheid om uw order met spoed te bestellen. Deze opties staan bij het product zelf

Kan ik ook een spoedbestelling doen?

Uw order wordt standaard binnen 2 tot 5 werkdagen verzonden. Heeft u meer haast dan kunt u de order ook met spoed plaatsen. Deze opties staan bij het product zelf.

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, na uw bestelling ontvangt u een geautomatiseerde bevestiging van uw bestelling in uw mailbox. Als u deze niet hebt ontvangen, kijk dan even in uw spambox...

Waarom wordt mijn bestelling in een gebruikte kartonnen doos verzonden?

Een van de doelstellingen van Mijn Kadokraam is om de prijzen voor onze klant zo laag mogelijk te houden. Door de verpakkingskosten zo laag mogelijk te houden kunnen we dit bewerkstelligen.

Heb ik het recht mijn producten te retourneren?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@mijnkadokraam.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten." Houd er rekening mee dat producten die door ons zijn gepersonaliseerd dus voorzien van naam of afbeelding naar keuze buiten dit herroepingsrecht vallen i.v.m. het persoonlijke karakter.

Kan ik mijn bestelling naar een ander persoon laten versturen?

Ja, dit is zeker mogelijk. Tijdens uw bestelproces krijgt u de mogelijkheid om een alternatief ontvangstadres in te vullen. U kunt tevens uw product laten verpakken in feestelijke verpakking en voorzien van een kaartje met uw persoonlijke boodschap voor de ontvanger.

AFBEELDINGEN

Hoe kan ik zien welke afbeelding ik op mijn product wil hebben?

Als het mogelijk is om een afbeelding op uw product te laten bedrukken of borduren dan ziet u de afbeeldingen in de product designer bij het betreffende product.  U klikt op de afbeelding en deze wordt automatisch op uw product geplaatst. D.m.v. verslepen van het zwarte kader om de afbeelding kunt u de afbeelding verplaatsen of vergroten/verkleinen. Sommige producten zijn niet te personaliseren d.m.v. de product designer. In dat geval staan de afbeeldingen, lettertype en kleuren bij het product zelf. Als u er op klikt dan moet de afbeelding zichtbaar worden. Zorg er wel voor dat u een recente geupdate browser gebruikt. U kunt nu niet vooraf zien hoe het product er uit komt te zien maar als u hier speciale wensen voor hebt dan mag u dit altijd even laten weten bij bijzonderheden tijdens uw bestelling.

Ik wil mijn product liever niet zelf ontwerpen in de designer maar door MijnKadoKraam laten doen. Kan dat?

Ja dat is zeker mogelijk. U plaatst dan uw bestelling in de shop en slaat het ontwerp proces over. Zodra uw order geplaatst is krijgt u een scherm te zien met uw ordernummer. Onder vermelding van dit ordernummer kunt u dan een mail sturen naar info@mijnkadokraam.nl samen met de afbeelding die op uw product moet komen. Denk er hierbij aan dat de afbeelding van goede kwaliteit is. (Minimaal 1 MB) Als u speciale wensen hebt wilt u dit dan zo gedetailleerd mogelijk omschrijven? Wilt u vooraf een digitale proefdruk ontvangen dan is dit ook mogelijk. Geef dit dan even aan in uw mail.

Ik wil graag het geboortekaartje terug laten komen in het kraampakket. Kan dit?

Ja, dat kan. Stuurt u ons (een kopie) van het geboortekaartje toe dan kijken wij wat de mogelijkheden zijn. Doorgaans is het geen probleem van een bepaald thema een machinaal borduurpatroon te maken en dit dan terug te laten komen op verschillende producten. Ook kunt u een serviesje, spaarpot of ander product laten maken met uw eigen afbeelding of foto. Stuur uw afbeelding (minimaal 1MB) samen met de bevestigingsmail van uw bestelling naar info@mijnkadokraam.nl of upload de afbeelding zelf bij het betreffende product. (alleen bij bedrukking mogelijk)

Moet ik extra betalen voor een tekst of afbeelding op mijn produkt?

Alle prijzen van de producten bij MijnKadokraam zijn inclusief een regel tekst. Wilt u een extra borduurafbeelding of regel toevoegen, dat kan. Hier wordt afhankelijk van de grootte een klein extra bedrag voor gerekend. Voor afbeeldingen voor bedrukking op serviezen, spaarpotten of andere fotokado's worden geen extra kosten berekend.
Voor borduring van een afbeelding wordt een klein extra bedrag gerekend. 

Hoe stuur ik mijn afbeelding naar jullie toe?

U kunt uw afbeelding inscannen. Let er op dat u de afbeelding in vol formaat naar ons toe stuurt via de mail. Minimaal 1 MB. Als de kwaliteit te laag is, dan zal de afdruk niet scherp worden! Voor een afbeelding om te laten zetten in een borduurpatroon is dit minder belangrijk. U kunt de afbeelding terug sturen samen met de bevestigingsmail van uw bestelling welke u van ons ontvangt. Neem geen foto van een foto of een foto van een kaartje. Het is belangrijk dat de afdruk goed plat is om het mooi op het product te krijgen. Een scan werkt dus het beste. Bij bepaalde bedrukbare producten zoals servies, spaarpot en geboortetegels hebt u de mogelijkheid uw afbeelding direct in de product designer te uploaden. U kunt uw afbeelding of kaartje natuurlijk ook altijd via de post naar ons toe sturen. Deze ontvangt u weer terug samen met uw bestelling. U kunt dit doen naar:
MijnKadokraam
Landschapslaan 6
7921EC Zuidwolde

BETALING

Op wat voor manier kan ik betalen?

U heeft de keuze tussen vooraf overmaken, of betaling via iDeal, bancontact/mistercash.  Voor iDeal worden bij ons geen extra kosten gerekend. Het voordeel is dat u er verder geen omkijken meer naar hebt en dat uw bestelling sneller in huis is.

Ik weet niet zeker of mijn betaling via iDeal gelukt is.

Neem in dit geval even contact met ons op. We kijken dit dan even voor u na.

Moet ik extra betalen als ik gebruik maak van iDeal?

Nee alle betaalopties bij mijn KadoKraam zijn gratis.

Kan ik als bedrijf een bestelling op rekening plaatsen?

Ja, uitsluitend voor bedrijven bestaat de mogelijkheid een bestelling op rekening te plaatsen. U dient hiervoor tijdens uw bestelling uw kvk nummer en BTW nummer in te vullen. U ontvangt een mail op het mailadres welke u tijdens uw bestelling hebt ingevuld met de factuur. Deze factuur dient te worden voldaan binnen 14 dagen na ontvangst van de factuur.

Garantie

Wanneer heb ik recht op garantie?

Op alle artikelen die niet gepersonaliseerd zijn heeft u 14 dagen bedenkttijd. Binnen deze termijn kunt u de producten eventueel naar ons terug sturen. Neem hiervoor wel eerst even contact op met info@mijnkadokraam.nl 

Bedenk  goed van te voren of het lettertype, de kleur of combinatie van producten enz enz u bevalt en neem bij twijfel even contact op met info@mijnkadokraam.nl  Op artikelen die conform uw opdracht zijn gepersonaliseerd is achteraf geen reclamatie mogelijk!  Er kunnen ook geen rechten worden ontleend aan de getoonde foto's op de website. Alle producten zijn namelijk handgemaakt en kunnen zodoende afwijken de getoonde foto's. De foto's dienen alleen als globaal voorbeeld. Let ook goed op de spelling van de tekst. Uw ingegeven tekst wordt namelijk letterlijk overgenomen. Mocht het zijn dat wij een fout hebben gemaakt  dan wordt er vanzelfsprekend een passende oplossing geboden.